Tuesday, October 9, 2012

we don't have to change a thing


Man kan säga att jag lyssnar på popmusik och gillar livet! Det är fortfarande för bra för att vara sant. Jag äter en lugn frukost i mitt minituöst nystädade kök och tittar på blommorna jag fick på jobbet sist. Alla borde få blommor för att de gör sitt jobb, åtminstone någon gång.
Det här med att inte jobba så jävla mycket är som en dröm för man hinner med allt annat. Jag har haft möjlighet att tacka ja till så mycket på sistone,  Istanbul exempelvis.
Imorgon ska jag på arbetsintervju, kan bli trevligt. Fick nyss mail att jag vunnit biljetter för att se Germain Greer ikväll, hur fantastiskt är det inte? Allt bara kommer till mig och jag vet inte hur jag förtjänat det.

Helgen har varit häng med fina människor, teater, jobb (även det väldigt trevligt) och igår var jag på inspelningen av På Minuten, det var så himla roligt att jag inte hittar ord för det. Samma sak hur fantastisk jag tycker Pia Johansson är, det går nästan inte att hitta tillräckliga ord.

ps. dessutom är jag trygg i mina förmågor och löjligt kär. ds.

No comments: