Thursday, January 10, 2013

tjänster

Som jag så finns mycket fler bra jobb i Göteborg än i Stockholm.
I stockholm under socialt arbete, behandlingsassistent mfl. finns tre tjänster:


Hemtjänst söker glad undersköterska!

Boendepedagoger (timvikarier) sökes!

Socionom/beteendevetare/socialpedagog till HVB




Tål att funderas på. Jobb nummer ett: vara glad i hemtjänsten. Kommer aldrig försöka mig på det igen och jag är ju inte ens undersköterska. Känns som ett skämt att vara underkvilificerad för ett sånt jobb.

Jobb nummer två: mer det jag ska syssla med, men tänker väl inte anstränga mig att söka ett timvik, det har jag ju redan. förra året sökte jag ju timvik helt hysteriskt vilket resulterade i 4 timvik samtidigt och väldigt många samtal varje vecka. Det sämsta med

Jobb nummer tre är jag inte kvalificerad för. punkt.

No comments: