Friday, January 25, 2013

nutid

Jag får liksom inte jobben jag söker. Inte de roliga och motiverande jobben jag verkligen vill ha.
Därför funderar jag på om jag inte kan förhala ytterligare. Gå på timvik och universitetskurser i vår också. Och resa, och syssla mycket med RFSU. Det är nästan drömmen.

fortsätt#prataomdet är slut, vilket känns väldigt tomt.
Jag vill nog påstå att allt har gått bra.
Hade dessutom den goda smaken att komma hem från umeå igårkväll och bli sjuk under natten.
Det hade inte varit kul att jobba eller resa med sjukdom i kroppen.

Tänkte åka till sälen, mexico och ett hemligt ställe. Eller okejdå, det är bara inte bestämt ännu.
Sånt som en kan göra när en inte har ett fast jobb. Typiskt roliga saker.
Nu blir det i alla fall vila bort sjukdomen trots allt jag BORDE göra idag.

No comments: