Tuesday, September 18, 2012

Sommarbilder 2


Hälsade på min fina släkt och badade i skene!

Efter teater i gbg:

Var på hbtq-festivalen i gbg och lyssnade på grymma Robert Jacobssons regnsbågspredikan:

Middag på balkongen vid lantmilsgatan:

Jobbar kändisposerandet:


Mer budapest! Spexar framför museum of terror. Vågade inte gå in:

Åt glass i ungern:

Testar peters kostym som är lite för stor och känner mig som Judith Butler. 
ps. vill någon köpa peters förstärkare: 

Dansar disco, detta strax innan avancerad stoldans:

Fantastisk spelning med Joan As Policewoman:

Spenderade midsommar i Trosa, bara ändå: 

Sommarens första skärgårdshäng, finnhamn i juni:

Var hundvakt/skickade iväg peter på cykelsemester:
'

Gjorde en fantastisk mögelodling:

Var på Tom of Finland-utställningen på kulturhuset:

Spenderade såklart tid å vårt fantastiska hem också:

Bonusbild på min ljuvliga lilla nya släkting:

var ut till stugan med min ömma moder:

heja skärgården:




Saker som inte finns på bild är tex. stockholm pride, där jag till och med var samtalsledare för en panel, Att jag varit ute och dykt i svenska mörka mystiska vatten mm. Och så har jag badat som fan! kanske det bästa!



No comments: