Monday, September 10, 2012

sommar 2012


Jag tänkte att någon kanske vill veta vad jag har gjort i sommar och inte bara veta om jag har en feministisk analys av... allt. Alltså sommaren 2012 i mitt hjärta. Jag har haft det finfint och undrar vad jag gjort för att förtjäna alla fina människor i mitt liv.

Slutade skolan! Här gamla klassen:


Bussutflykt från kyrkan:

För att fira Cicci och Johans bröllop:

Har generellt haft många anledningar att klä oss bröllopsfina och ta bilder:

Varit ute och gått i Flemingsbergs vackra natur

Hemma! Ofta finbesök, bra grej! 

Kompis börjat jobba i flempan, yay: 

Åkt till värmland med vännerna:

För att titta på inspelningen av Gladiatorerna: 

Var i göteborg och kramades: (OBS! Supercoola Matilda från Steget <3)

På Christer i p3s fest, där jag förlorade i sanning eller bullshit:

Hängde med coola människor: 

Och hjälpte till med att dj'a en kortis:

Jag var och tittade på Lilla Lovis på kulturhustaket, sjukt bra: 

åkte till göteborg igen och hade världens finaste dag i skärgården mm:

Godaste maten, argaste servitrisen:

Presenterades för nyaste lilla släktingen :D :

Var på bröllop#2 i sommar. Äkta dalabröllop i Säter:

Tältade i stockholms skärgård med tuffa gänget:

Badade och hade det gött:

Åkte till Budapest och tittade på fina byggnader:

Åt langos och hängde runt! 37 grader när vi kom:

Var på nästa trevliga festlighet, Sofia och Magnus bröllop, 
Åkte nattbussen hem i trevligt saällskap:

Kusin gifte sig, var på bröllopsfest i göteborg:

Så det blev fest med discodans och piñata:

Och såklart trevligt häng:
Ser glest ut med folk men så var det inte IRL. 

Kommer säkert en uppföljning av det här inlägget.

No comments: