Sunday, September 1, 2013

redo för hösten!

Har invigt hösten med första rediga förkylningen. Däckad i soffan med mycket film och tv-serier med andra ord. Mår i alla fall bättre så det blir jobb i morgon med. hepp! Och lägenhetsvisning på tisdag. Jag gör ju inget annat än att gå på visningar känns det som, trist när det är så fruktlöst.

Andra saker som gör mig redo för hösten:

- Har prickat in massa kurser som jag är sugen på i höst (helgkurser och dyl. alltså, jag kommer inte läsa någon universitetskurs i höst!)
- snowjoggers! Jag har köpt snowjoggers!
- skaffat en termos som jag kan dricka té ur på väg till jobbet kalla höst morgonar. Har ändå en halvtimme på pendeln nu för tiden så man hinner äta frukost både en och två gånger om så krävs. 


Nu fattas bara lite klarhet i var jag ska bo och hur allting ska bli. Det kommer! 

No comments: