Friday, September 6, 2013

fredagkväll

Frihetskänslan i att ha en hel helg att göra vad som helst! Det känns som något en ofta kan enas kring. Jag gillar dessutom om att prata om det. Precis som att jag gillar att prata om vädret. Vad tror en det ska bli för väder, vad har det varit för väder, vad tycker vi om vädret (och vilken fin sommar vi hade!!).
Jag vet inte om jag blivit gammal eller präktig eller tråkig. Jag vet verkligen inte men är rätt nöjd.

Helg i alla fall. Min plan är att låtsas vara frisk så jag kan träna. Det kan förstås slå tillbaka, men jag är så less på att vara sjuk och missa saker. Alltså blir det lite styrketräning i morgon fast jag var nära på att bli akut-hundvakt. Inte helt bekväm med tanken så det var väl bäst att det blev som det blev.



Lägenhetsledandet leder till OCD. Det går inte att inte tänka på det. Det är en del av systemet. Fast jag har nog både en och två slängar av OCD på alla möjliga områden.


No comments: