Sunday, January 22, 2012

All partied out.

Har jobbat nästan ett dygn och är i det närmsta nöjd men mycket nöjd ändå. Det här med att trivas på jobbet är nog framtidens melodi.

Och Juholt blev avsatt, förlåt Avgick. Jämtin vill inte bli partiordförande och jag tänker lite att det är som att killar inte gillar rosa. Om man inte uppmuntras så är det smartast/lättast att låta bli. Eller så är partisekreterare ett superjobb, jag vet inte.
Men jag vet att när jag var liten spelade min bror fotboll i ett lag och jag satt bredvid och drack sportdryck ur en stadiumflaska. Tänk om jag fått tänka att jag kunde spela fotboll?
Började spela handboll några år senare förvisso och det gick väl sådär... Men samhället gör det olika lätt för oss det är alltså dit jag vill komma.

Att folk inte fattar hur svårt det är att bryta mot normer.

No comments: