Friday, June 15, 2012

viktiga saker som händer.

Hängde på Peters jobb igår. Deklarerade högt att jag kissat och mätt mina könsdelar! Tystnaden som uppstår när det visar sig att linjalen som någon hängt in på toaletten är för att mäta längden på toalettpappret. (Men vad tänker man när det hänger en linjal bredvid toaletten?) 
När jag glatt meddelat detta säger Peter typ ; "Ehehehe för att det hänger en linjal där inne" för att de andra skulle förstå att jag inte är galen varpå jag såklart vill bevisa motsatsen och svarar ironiskt "näe, jag använde ögonmåttet idag"


En förtjusande dag på tryckeriet. 


Det andra är att jag typ är ledig. Eller jag har fullt upp i helgen och nästa vecka jobbar jag mer än lovligt. Jag var ledig, kan man säga istället. All vaken tid går åt till att äta känns det som, ska väl äta ungefär varannan timme som ett spädbarn. Men jag kan äta igen i alla fall och det är huvudsaken. 


Orkar inte sätta in en käck bild. Ni får föreställa er. 
puss!


ps. presenter; Alla jag känner gifter sig fyller år och skaffar barn. Så bra tips på presenter som gör människor/spädisar glada emottages tacksamt. ds.

No comments: